Mit olvasol?

Van egy nagybátyám, aki minden alkalommal ha találkozunk, megkérdezi, hogy éppen mit olvasok. Régebben féltem tőle. Egyfajta elvárásként fogtam fel a kérdését, és ha pont nem olvastam semmit, nem mertem megmondani neki. Ahogy telt az idő, egyre jobban megbarátkoztam a helyzettel, és egyre komolyabb beszélgetések alakultak ki köztünk különböző könyvekről. Azt hiszem, nagyban a nagybátyámnak köszönhető, hogy ennyire megszerettem a könyveket és az olvasást. Gyerekként szükségem volt az ösztönzésre, valószínűleg nem kezdtem volna el magamtól olvasni, ha nem aggódok a rendszeres “Na, és mit olvasol?” kérdéstől. Az olvasás megszerettetése annyira sikeres volt, hogy mára igazi könyv-rajongó lett belőlem. Már hosszú ideje megfogalmazódott bennem egy cél, mégpedig az, hogy szeretnék egy saját könyvesboltot nyitni. Úgy képzeltem el, hogy könyvesbolt és kávézó lenne egyszerre, otthonos és barátságos hangulattal. Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert teljesült az álmom: sikerült megnyitnom a boltot egy kis üzlethelyiségben. Mivel minden kezdet nehéz, azonnal elkezdtem gondolkozni a reklám lehetőségeken, hogy népszerűsíthessem a könyvesboltomat.

Egy barátom ajánlotta nekem a Color Nyomda weboldalát. A Color Nyomda egy Budapest közelében, Budaörsön található nyomda. A honlapról megtudhatjuk, hogy van még két további üzeme is: ezek Nyíregyházán és Törökbálinton helyezkednek el. A pontos címeket mind megtaláljuk a felületen. Arra azonban mindenképpen figyeljünk, hogy ügyfeleket kizárólag a Budaörsön lévő üzemben tudnak fogadni. A honlapon számos elérhetőséget, telefonszámot, email címet megtalálunk, különböző munkatársakhoz. Emellett online ajánlatkérésre szintén adódik lehetőség. Ehhez egy adatlap kitöltése szükséges. Meg kell adni a teljes nevünket, telefonszámunkat és email címünket, a cégünk adatait amennyiben cégként szeretnénk vásárolni, valamint az ajánlat részleteit és a grafikai terveket.

A nyomdánál nagyon sokféle termék vásárolható. Reklámozás szempontjából hasznos lehet a molinó, a szórólap, a meghívó, a különféle épület- vagy járműdekorációk, az épületháló, a display, a kirakat fólia, vagy a cégtábla. Természetesen azonban nem csak reklámeszközökkel foglalkoznak. Számos egyéb nyomdai szolgáltatás és termék kapható. Hogy csak néhány példát említsek: elérhető levélpapír, boríték, könyv, magazin, plasztikkártya, névjegykártya, tekercses címke, jegyzettömb, naptár, dosszié… Én arra gondoltam, hogy a legmegfelelőbb egy molinó lenne a könyvesboltom népszerűsítésére.

Azért is tetszik nekem ez a weboldal, mert nem csupán a termékek felsorolása érhető el rajta. Tartalmaz például bemutatkozást. Mindig is nagyon izgalmasnak találtam, amikor egy szolgáltató cég vagy webáruház feltünteti a webes felületén a megalakulásának történetét. Ez valahogy sokkal emberközelibbé tudja tenni az adott céget. Legalábbis szerintem. A Color Nyomdáról megtudtam, hogy 1996 óta működik. Két egyéni vállalkozásból jött létre. Ennek érdekessége, hogy az egyik egy régóta fennálló, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező vállalkozás volt, a másik pedig egy fiatalos és kreatív csapat. Így rendkívül jól ki tudják használni a fiatalok lendületét és lelkesedését, valamint a nagyon sokat érő tapasztalatot is. Amennyiben többet is szeretnénk megtudni a nyomdáról, egy bemutatkozó film szintén megtekinthető róluk.

A weboldalon géppark is található. Ez annyit jelent, hogy a nyomda által alkalmazott nyomdai gépeket részletesebben bemutatják. Ez ugyan leginkább azok számára lehet hasznos, akik jobban értenek a nyomtatás témájához, és nem mindegy nekik hogy milyen típusú és gyártmányú eszközöket használnak a munka során. Én nem vagyok jártas ebben a témában, de határozottan szimpatikusnak tartom, hogy ezeket az információkat is az ügyfelek rendelkezésére bocsájtották.

molinó